~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 20 januari 2011

Några små ord...

... får jag väl skriva här idag.

Dagen har mest ägnats åt att uträtta lite ärenden och sen jobba.

När vi var i byn idag så var det en väldig rörelse igång mitt i centrum, vid polishuset.
Vi var tvungna att stanna och titta lite. Har aldrig sett så tungt beväpnade poliser och inte så många. Massa fordon, poliser och attiraljer.
Det var tydligen någon som förmodades tagits som gisslan.
Därför allt detta pådrag.
Det visade sej sen inte riktigt stämma, men de tog det säkra före det osäkra.

Inte varje dag det händer något i våran håla, så vi får väl tacka och ta emot.;-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar