~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 15 januari 2011

Ändrade planer.

Det blir inte alltid som man tänkt sej. Speciellt inte när man har barn.
Jag satte mej i bilen för att köra till jobbet ikväll. Halvvägs dit ringer Michaela och säger att Emilio kräkt, så det var bara att ställa in jobbplanerna.
Hoppas nu att detta inte är någon kräksjuka som ska dra igenom hela gänget här.
Han sover gott nu iaf och har gjort det i några timmar.

Jag fick iaf en helt oväntad kväll hemma och det är inte så fel.
Synd bara att jag sitter här själv med sovande barn och en tonåring ute på vift i byn.
Fast lugn och ro är ganska trevligt det med. Det är jobbdags imorgonbitti istället nu.

Håller tummarna för att slippa mer kräk!

Kramar Helena

1 kommentar:

  1. Hoppas lilla E mår bättre ?
    Kräksjuka är ju det sista man vill ha i en barnfamilj.
    Ha det gott!
    KRAM Anna

    SvaraRadera