~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 12 januari 2011

En eftermiddag i moloheaven

Idag blir det inte mycket skrivet här, men lite måste jag ju jag ju ge er.:-)
Jobbade inatt och väcktes av telefonen kl 5.30.
En ledsen Alicia, som tyckte att mamma skulle vara närmare, var det. Hon nöjde sej iaf med några tröstande ord och jag kunde sussa en stund till.
Slutade jobba vid middag och körde sen till Helsingborg för att förena nytta med nöje.
Hjälpte till på min absoluta favortibutik, med att packa upp flera lådor med fina, fina molokläder. Vårens nyheter var det som skulle upp. Åh så mycket fint det var där.

De två nedre bilderna visar det som jag inte kunde låta bli att få med mej hem.
Jeansen uppe till vänster är ett nytt märke för oss. I dig denim. Ska bli spännande att testa de! De kom med posten idag från en annan favoritbutik, småvi.
På bilden uppe till höger finns mina fina reafynd från annacill idag.



Nu är det dags för mej att sova strax, efter en lång men väldigt trevlig dag.

Kramar Helena

4 kommentarer:

  1. Ha,ha-visste det..något från vårens skulle få dig på fall;-)Kram

    SvaraRadera
  2. Ja lite fint var där allt. Eller ganska mycket faktiskt.:-)
    Hörde också att du norpat "min" stl i safaritröjan, så vi fick klara oss med stl 98.:-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Mycket fint du fick med dig hem! Å vad härligt det lät att du fick hjälpa till att packa upp alla lådor från MOLO i din favoritbutik. Nästan lite salgkänsla då kan jag tänka mig?! ;-)

    Vill ha betyg på I dig denim jeansen sen, för de är superläckra! Vet dock inte om min E vill ha jeans för han säger att han bara tycker om mjuka byxor. ;-) Tösabiten använder enbart leggings så henne har jag tappat hoppet om ang jeans.

    Kram Vikkan

    SvaraRadera
  4. Ja du, vikkan, det var minsann väldigt roligt att greja med molosar så länge. Salgkänsla på riktigt.:-)

    Tycker att i dig denimjeansen känns mjuka och behagliga.
    Å sååå himla coola!!:-)

    SvaraRadera