~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 24 januari 2011

En vanlig vardag

Det är vad det är idag.

Inledde dagen med ett besök på öppna förskolan. Det är alltid lika trevligt både för mamman och barnen.
När vi kom hem var det dags för mat så jag gjorde lite pannkakor. Hade en himla snygg medhjälpare till det.:-)


Eftermiddagen ägnade vi åt att slappa i soffan till en film och leka.

Sen drog ruljansen igång.
Packa ut småttar i bilen.
Hämta Alicia vid skolan.
Hem så att hon får äta.
Packa ut småttar i bilen igen.
Köra Alicia till träning i Klippan.
Under tiden kom Nikita hem från MÄX, som är de större barnens alternativ till kyrkis.
Snälla fröken där, kör henne hem när det kör ihop sej för oss.
Hem igen från träningen.
Fixa kvällsmat och lägga småttar.
Hämta Michaela på fritidsgården.

Ja, så här ser en eftermiddag/kväll ut i det här hemmet om en av oss jobbar och den andre ska fixa rubbet.
Det funkar bra, med lite hjälp av andra ibland. :-)

Tur att inte alla veckans dagar ser ut såhär.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar