~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 10 januari 2011

Dagens outfit

På familjeliv.se, där jag tillbringar en hel del av min tid, brukar jag lägga upp bilder på de små barnen ganska ofta. Ja, på de större med, men det blir liksom inte riktigt lika många foton på de att lägga där.

I mitt fotogalleri på fl har jag en mapp som heter dagens outfit och där lägger jag in bild på barnen nästan varje dag. Det är faktiskt väldigt roligt att kunna gå tillbaka och titta på hur små och fina de var.


Så här ser de ut idag.:-)


Anjelin har hummeltröja och Nova starbyxor. Båda märkena är favoriter här.
Emilio har en tröja från småfolk som är så himla söt! Och så coola jeans från kappahl.



1 kommentar:

  1. Fina..såg bilden på E när han struttade runt i grodorna som liten kille..tänk vad tiden går fort..

    SvaraRadera