~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 11 januari 2011

Ingen spårvagn idag, inte.

Åh vad det är skönt att bara vara hemma.:-)
Det var nästan roligt att ta den dagliga dammsugarrundan och hänga den dagliga tvätten.
Jag tror inte att jag var ensam här om att tycka det var skönt att slippa hetsa från det ena till det andra idag.
Tjejerna har legat på soffan och tittat på tv mest hela dagen.
Alicia blev, som vanligt, sjuk när vi kom hem. Det brukar hon bli, av någon anledning. Hög feber hade hon inatt och hela dagen.

Imorgon börjar verkligheten med skola igen.
Jag ska köra till Helsingborg för att skaffa mej nya linser.
Hade de sista i när vi åkte till Göteborg men lyckades så klart tappa en första dagen. Så jag har bara sett ordentligt med ett öga hela helgen. Så går det när man inte hinner med vad man ska.

Funderar på om jag ska gå till Lilla Helsingborg imorgon för att spana in lite nytt molo när jag ändå är i stan. Eller om jag ska spara mej till onsdag när jag ändå ska till favoritbutiken Annacill.
Vilka bekymmer man kan ha....

Skänker en tanke nu ikväll till min mamma som mist sin storebror idag.
Och till hans familj, såklart.

Kramar Helena

1 kommentar: