~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 15 januari 2011

Kramsnö

Idag är det kramsnö och barnen gick ut och gjorde en snösoffa. Ja, varför ska man bara göra snögubbar? Sen blev snösoffan ett snödjur. Barns fantasi är fantastisk!

Så idag bjuds det på snöbilder.

Nikita


Anjelin


Emilio


Och så hela goa gänget.
Alicia är fortfarande inte frisk och håller sej inne i värmen. Surar en del för att hon inte kan spela innebandymatch imorgon, men har mognat tillräckligt för att förstå att det måste bli så.
Michaela sitter vid sidan om mej vid den andra datorn och underhåller mej med diverse musik fråns spotify. Himla tur att vi har samma musiksmak. Annars hade tillvaron varit ohållbar just nu.
Det är jobbhelg och om några timmar inleds mitt jobbdygn för denna gången.
Kramar Helena




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar