~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 2 januari 2011

En söndag till...

Ja idag kändes det som söndag nummer två, tyckte jag.
Igår var det ju en riktig slappedag även om jag jobbade.:-)

Dagen inleddes med att pappa och Mari, som varit i Skåne över helgerna, kom förbi och sa hejdå. Nu var det dags för de att styra kosan norrut igen.
I Norge håller de hus och vi brukar bara ses en gång om året annars och då brukar det vara på sommaren.
Ovant men trevligt att ha de här även på julen en gång ibland.

På eftermiddagen var småttarna och jag på två-årskalas. Väldigt trevligt med god mat och härlig stämning.
Så här fina var de på kalaset.
Småttarna tyckte det var superkul att leka. Är ju ett tag sen det var någon riktig lek för de nu. Det hinns ju inte riktigt med att åka iväg till lek-kompisar när det är jul och så.
Öppna förskolan är stängd när det är lov och det är så tomt när man inte kan åka dit.

Nu är det lugnt i hemmet.
Tvättmaskinen sköter sitt och snart får väl jag sköta mitt.:-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar