~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 3 januari 2011

Farfar Ivans födelsedag

Satt här nu ikväll och kom på att det idag är min farfar Ivans födelsedag.


Tyvärr finns han inte mer och har inte gjort på många år.


Han finns i mitt hjärta som ett fint minne.


En viktig person för mej.


Han dog i maj 1994, precis bara dagar innan Michaela föddes. Det var så synd att han inte fick träffa henne och de andra barnen. Han såg fram emot det så mycket.







Tur att jag har min goa, snälla farmor kvar.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar