~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 19 januari 2011

En helt ointressant dag

I förmiddags var vi på öppna förskolan och det var lika trevligt som vanligt.
Sen har inte dagen bjudit på mycket fler trevligheter.
Det har bara varit det vanliga.
Dammsuga och sånt som hör till.:-)



Någon bild på de nyfärgade damerna blir det inte heller idag. Det glömdes bort.



Michaela var på mässa i Göteborg hela dagen och sen direkt på fritidsgården.
När jag hämtade sa jag fel saker. Typiska mammasaker och då blev hon typiskt tonårssur.
Så vi börjar på ny kula imorgon.:-)



Ni får en dagensbild på småttarna sålänge.
Katvig det mesta. Bara jeansen och jeanskjolen som inte är det.
Och de, inte så snygga, mockasinerna....




Har varit flitig och lagt ut lite auktioner på tradera också idag. Ska man handla får man ju sälja.;-)
Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar