~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 31 januari 2011

Från det ena till det andra

Idag var det en sådan där dag då det gick i snabb hastighet från det ena till det andra. Och fler sådana är det bli den här veckan. Bara det blir någon pausdag emellanåt så går det ganska bra.

Förmiddagen tillbringade jag och småttarna på öppna förskolan.
Jisses vad sura de blev när vi var tvugna att köra hem lite innan det var slut. Vanemänniskor är de minsann. Precis som sin mamma, gissar jag.;-)
Hem en snabbsväng för lite mat och sen vidare för mej med Michaela till barnläkaren i Helsingborg.
Där gick det ganska snabbt och efter en provtagning som, i vanlig ordning, höll på att sluta i svimningsattack åkte vi en liten sväng till min snälla, goa farmor.

Efter begravningen i fredags fick jag ett väldigt stort behov av min farmor.
En påminnelse om att verkligen ta hand om henne medan jag har henne kvar hos mej.
Ja, jag tycker nog att jag egentligen gör det ganska bra redan, men vill verkligen att hon ska känna att hon betyder hur mycket som helst för mej.
Farmor hade besök av tre söta tanter och de babblade på och fikade på goda kakor. När vi åkte därfrån var vi så fulla av kakor så det räcker till för länge framöver.:-)

Sen bar det iväg hemåt för att Alicia skulle hinna i tid till sin innebandyträning.
Men väl hemma var det ändrade planer och träningen hoppades över.
Michaela gav sej som vanligt ner till fritidsgården.

Nu sover hela högen av barn, utom fröken duracell som högljutt protesterar. Hon vill inte sova uppe hon vill sova neeeere!!

Som avslutning på dagens text bjuder jag er på dagens outfit på småttarna.
Vet att inte alla som läser här är intresserade av denna del, men ni får blunda om ni vill.;-)



Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar