~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 11 januari 2011

Jobbdags

Ja idag är det dags att jobba igen. Det är över en vecka sen sist. Jag jobbar bara halvtid, men har valt att jobba långa pass när jag väl är där. Oftast jobbar jag ett dygn eller näst intill iaf. Vi har sovande jour på natten så det är itne så illa som det låter.;-)

I förmiddags var jag en snabbis i Helsingborg för att göra linskoll och synundersökning. Har skjutit upp det ett tag men nu blev det gjort i ren panik eftersom jag ju tappade en lins i helgen. Hade inga nya att sätta i.
Så nu ser jag världen ordentligt igen och det är underbart!

Alicia är fortfarande sjuk, men för Nikita och Michaela var det dags för skola igen idag.
Michaela har inte kommit hem ännu, men Nikita har kommit hem och har haft en bra dag.
Med skolan drar ju alla aktiviteter också gång.
Idag är det orkesterspelning för Nikita och innebandy för Michaela. Vet dock inte om Michaela hinner till träningen eftersom hon slutar ganska sent i skolan och det tar lite tid att förflytta sej.
Skolan är ju i Ängelholm och träningen i Klippan.
Det återstår för andra i hemmet att ha koll på för jag ska ju jobba och då är man befriad.;-)
Iaf nästan. Som mamma har man väl alltid ett finger med i spelet? Jag har det iaf.





Bjuder er på en dagens outfitbild på småttarna med.
Goa ungar de där två små busfröna.
Båda har molo upptill. Jeansen är från HM och leggingsen från lindex.







Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar