~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 26 januari 2011

Hoppsan!

Jag missade visst att skriva här igår.
Jobbade på kvällen, så jag ser mej själv som förlåten.:-)
Det hände heller inget märkvärdigt som var nödvändigt att föreviga här.

Dagarna bara rusar iväg med alla aktiviteter och de vanliga sysslorna i livet.

Ronnie var med småttarna på barngympan igår. Det är inte varje dag han är med på sånt, kan man säga. Tror inte han har varit med alls, faktiskt. Iaf inte ensam.
Men alla var glada och nöjda med detta och han vill gärna göra om det.
Så lätt gick det att lämna ansvaret för något till någon annan. Jag som tycker att det är så svårt. Men jag skulle jobba och var tvungen.
*klappar mej själv på axeln och berömmer*

Idag jobbade jag till fram på eftermiddagen.
Resten av dagen har tillbringats i hemmet med familjen görandes absolut inget.
SÅ skönt!

Nu kom två tonåringar hem från fritidsgården och ska väl babbla öronen av sin mamma och pappa. :-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar