~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 29 september 2011

Bilen är packad!

Nu laddar jag för barnloppisen.
Ja den är inte förräns på lördag men det händer så mycket innan dess så det finns ingen annan tid att göra det på.
Just i detta nu sitter jag och väntar på min kära vän Cajsa som kört snart 70 mil idag för att komma hit.
Imorgon åker vi till Gekås i Ullared.
Direkt när vi kommer hem är det dax att åka och göra i ordning för loppisen.
Cajsa ska också vara med där.
Det är en av anledningarna till långfärden hit.
Härligt tokiga människa!

Så idag har jag bara förberett och packat bilen.
Tvättat och hängt ut i det fina vädret.
Och så har vi besiktigat den lilla bilen och det blev ingen rolig historia.
Den sabla bilen är verkligen ett måndagsexemplar!
Som om man vill lägga 3800 på en bil när det snart är salg?!
Men, men, det får ju gå.

Livet är ju inte alltid en fest, men ganska ofta.;-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar