~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 5 september 2011

Två katter till har flyttat hit.

Ja det är rena kattinvationen här nu.
Men jisses så söta de är!
Michaela och Alicia frågade för ett tag sen om de fick ha katter i stallet.
Jag svarade ja och tänkte att det nog var mest löst snack.
Att jag aldrig lär mej att mina tjejer sällan kör med sådant...
Så nu är det då tre små katter som bor i vårt stall och jag hoppas verkligen att de ska göra rätt för sej i vinter.:-)

Idag har det varit jobb för tredje dagen i rad.
Nu är jag ledig lite och det gillas skarpt!

Har också hunnit köra Alicia och Ida till innebandyn i Klippan.
Alltid kul att titta på när de tränar och se hur de utvecklas.

Kl 20.00 var det dax för IDOL.
Det följer vi noga varje säsong i det här hemmet.
Fast de är allt lite tokiga nu i början av uttagningarna.

Nu väntar den tradiga tvätten på mej.
Bara att ta tag i den.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar