~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 9 september 2011

Fredag igen.

Var tiden vägen?
Tycker det är måndag och fredag för det mesta.

Både Alicia och Nikita har varit hemma från skolan idag.
Alicia är förkyld och Nikita har ont i benen.
Anjelin har varit i skolan och är så nöjd, så nöjd.
Men hon är verkligen trött när det är fredag.
Skolan tar på krafterna.
Emilio har varit och lekt med Elizia och Elviz några timmar idag medan jag har varit iväg.
Tur man har snälla vänner omkring sej!

Ikväll har vi bara myst och tittat på idol.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar