~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 8 september 2011

Vet inte...

.... vad jag ska skriva.
Har haft fullt upp idag.
Men inte så mycket att dela med mej av, tror jag.

Michaela är på sin praktik och stormtrivs.
Det är så härligt att hon är helt uppfylld av det hon får göra.
Handledaren och de andra verkar göra ett bra jobb och hon får göra vettiga saker.
De verkar också ha en tanke bakom sitt sätt att vara och det gillar jag skarpt!
Idag hade hon tex sagt att hon inte är så bra på engelska.
Vad händer?
Jo hon fick en text om bromsar på engelska med sej hem för att läsa och sen svara på tre frågor.
Så förbaskat himla smart!
Hon får verkligen jobba och det vill hon ju. Inte bara titta på för att hon är tjej.
Det blir ju lätt så annars.
Och det är bra att de lär henne jobba på ett sätt som passar hennes litenhet.
Många varma kramar till alla de killarna i den verkstaden.
Inte för att de läser här, vad jag vet.
Men iaf.

Nikita har ont...
Ringde och orkade inte gå hem efter skolan.
Det gör hon nästan aldrig och bara när det är nödvändigt.
Åh vad jag skulle vilja ta bort det onda.
Vi har bestämt att hon får vara hemma i värmen imorgon och vila.

Ja något annat har jag nog inte att bjuda på idag.

Kramar Helena

1 kommentar:

  1. Dom läser inte men informationen når med all säkerhet fram ;-)

    SvaraRadera