~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 18 september 2011

Söööööndag!

Inledde dagen med en snabb promenad här på grusvägen.
Himlans skönt!
Sen har vi bara varit idag också.
Härligt!
Alicias kompis åkte hem.
Michaelas pojkvän också.
Och så kom Nikitas kompis och sov över istället.
Supermysigt!

Har tillbringat eftermiddagen med att röja på ovanvåningen.
En himla röra är där.
Om två veckor har vi barnloppis och till dess måste jag ju ha fått ordning på sakerna.:-)
Tidspress kan vara bra.

Imorgon är alla skolbarnen lediga utom Michaela som går i skolan i annan kommun.
Får se vad vi hittar på då.:-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar