~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 19 september 2011

Nu blir det snart semester.

I somras när jag hade semester ändrade ju cheferna på den planen.
Nu när jag avbrutit min tillfälliga jobbutmaning kom plötsligt chansen till semester tillbaka.
Och den chansen tar jag såklart!
Så nu jobbar jag bara på lördag och är sen ledig resten av månaden.
Det ska bli SKÖNT!

Har idag varit en sväng på jobbet för att kolla schema och tider och sådant där.
Annars har det inte hänt så mycket idag.
Skolbarnen har varit lediga och det enda måstet idag har varit innebandy i Klippan för Alicia.
Om två veckor är det dags för seriestart.
Spännande!!

Imorgon börjar allvaret igen.
Skola för alla skolbarnen och kyrkis för lillebroren.

Och så är det ju den 20nde imorgon och jag måste verkställa mitt ständiga tvångsbeteende.
Jag måste alltid storhandla den 20nde.
Har gjort det i massor av år och det bara är så att jag måste.
Kylen ekar tom så det behövs verkligen.:-)

Eventuellt är det tetantsträff på kvällen också och DET ska bli roligt!!

Förresten var dags för för vägning och mätning idag.
På fyra veckor har jag gått ner tre kilo och minskat elva centimeter runt magen
Känner mej nöjd.
Och vet ni vad?
Jag kan ha Alicias skinnjacka nu.;-)
Känns väldigt bra!

Kramar Helena

1 kommentar: