~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 21 september 2011

Dagar fyllda av träffar med goda vänner.

Jag har så goa vänner!!
Det är härligt!

Igår efter den sedvanliga månadshandlingen kom Marie-Louise med sina små killar, Casper och Wilmer.
Emilio tyckte det var jätteroligt att leka med Casper.
Han har ju mest tjejer omkring sej, så när det väl kommer en kille och vill leka så är det ju super!

På kvällen var det dags för träff med bästaste tetanterna.
Kvällen gick jättesnabbt som alltid när vi ses.

Dagen idag böerjade med loppisplanering med Christel och Kristina.
Snart är det dax.
1 oktober har vi vår barnloppis.
Christel hade sina små godingar, Tage och Elvira med sej.
Återigen var Emilio lycklig för att han fick någon att leka med.

När det var dax för middag här kom inbjudan till lekträff på eftermiddagen.
Emilia stod för den med goungarna Elizia, Elviz och lille Leviz.
Så plötsligt var vi ett gäng på fyra mammor och en hel drös ungar.
Roligt!!

Nu är det lugnt i huset.
Småttarna sover och Nikita tittar på TV.
Michaela och Alicia är på fritidsgården.

Nu vet ni vad jag hittat på.:-)
Hoppas ni alla har det bra!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar