~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 28 september 2011

Tröttmössa

Trött är ordet idag.
Har haft en mycket närgången Emilio i sängen i natt och sömnen blev inget vidare av det.
Men jag piggnar nog snart till av det fina vädret som är utlovat idag.

Igår var det personalmöte på jobbet.
Fint besök fick vi då goa Emma kom på besök med allra sötaste Moa.
Åh så liten och söt den tösen är!
Mysa bebis är inte dumt, det.

På kvällen var vi på föräldrarmöte i Anjelins klass.
Alltid roligt med första föräldrarmötet för ett barn i skolan.
Roligt att se vad det är för föräldrar dör och hur just det barnet har det i skolan.
Anjelin är, som bekant, en bestämd dam och hon håller sina fröknar sysselsatta.
Men hon är också en sprudlande liten tös som är omtyckt av alla.
Skönt!
Igår var hon lite hängig och det är hon idag med. Men till skolan ville hon ändå.
Vi får se om hon orkar hela dagen.

Nu får jag väl dra igång mej själv med en dusch.
Dagen bjuder på fullt ös och förmodligen återkommer jag ikväll.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar