~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 16 september 2011

Svar på kommentarer.

Ni är några få tappra som kommenterar mina inlägg ibland.
Ni får gärna bli fler.:-)

Iaf så funderar jag på hur jag bäst svarar er.
Hittills har jag svarat som en kommentar till samma inlägg.
Men det vet jag av egen erfarenhet att maninte alltid ser.
Så nu testar jag denna varianten istället.
Att svara i ett eget inlägg på några kommentarer.
Ni får gärna tycka till.

En 6barnsmamma:
Du kommenterade inlägget den 12e september.
Håller med dej om att tonårstiden kan vara tuff men måste säga att vi förskonade så här långt. En och annan diskssion blir det ju men det haed kunnat vara så oändligt mycket värre.:-)
Jag tror man vinner mycket på en tät och nära kontakt med sina barn från start.
Tack för dina ord.

Kristina och Mia:
Ni kommenterade gårdagens inlägg och jag tackar så jättemycket för era ord!
Det känns som att jag tagit rätt beslut och jag går stark ur det här med.
Jag vet att jag egentligen är stark men man känner sej inte så himla stor på jorden i ett sådant läge.
Det ni skriver betyder mycket för mej. Bara så ni vet.


Fortsätt gärna att kommentera.:-)

Kramar Helena

1 kommentar:

  1. Jag brukar oftast svara den som frågar eller kommenterar, med en kommentar i dennes blogg ;) då vet man att det kommer fram ;)

    SvaraRadera