~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 2 september 2011

Lugnt....

Det är så lugnt här hemma om dagarna.
Emilio roar sej själv eller så pratar och pratar och pratar han om allt möjligt.
Det är så roligt att lyssna på honom när han berättar om allt möjligt.
En livlig fantasi har han, precis som alla sina systrar.
Barn är fantastiska.
Och det säger jag som håller på att gå i taket varenda kväll just nu.
De små är helt toppade om kvällarna.
Antagligen är de helt slut av allt drag det är för de nu jämfört med det lugna sommarlovet.
Men när de ligger där i sängarna och sussar sött så är allt bus glömt igen.

Meningen var att jag och Emilio skulle åka på Våxtorps marknad i förmiddags, men det regnade så vi tog en mysstund i soffan i stället.

Resten av dagen tillbringades mest ute i det ganska fina vädret som kom sen.
Eller iaf barnen var mest ute.
Jag roade mej med det vanliga inomhusjobbet i ett hem.

Michaela åkte iväg med kompisar efter skolan.
Alicia följde också med kompisar efter skolan och sen till fritidsgården.
Nikita gick hem till farmor när skolan var slut för dagen.
Så här är det tomt...
Alicia har dock hittat hem igen.

Skänker en tanke till min allra goaste mormor idag. Hon skulle ha fyllt år idag.
Saknar henne alltid...

Nu väntar det jobb i tre dagar så det är väl lika bra att jag nattar mej själv snart.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar