~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 28 september 2011

Inköpsrunda med den bästaste mamman!

Tog en inköpsrunda idag.

Destination nummer ett var Net on net.

Inte min typ av butik, men vill man ha något får man ibland fixa det själv.

Så med en fin väbeskrivning tog vi oss dit, jag och min mamma.

Ett nytt fint objektiv till min kamera inhandlades.

Bjuder på bilder nedan som är fotade med den nya objektivet.

Vad tycks?

Än har jag inte kunnat testa det fullt ut då det går att zooma ganska mycket.

På paradorkesterns konsert på lördag ska det få bekänna färg lite mer.


Sen drog vi vidare till väla och stadium för att byta några skor som jag beställt på nätet.

Himla stort där nu så vi packade in oss i bilen och susade till det mer behagliga Familia.

Där köpte jag vars en vinterjacka till Alicia och Michaela.

Himla trevligt att de var 20% extra rabatt just idag på ett redan ok pris.


Och ungefär där var väl shoppingkassan och orken slut.

En liten fika med Anna-Ida och Teolin senare styrde vi kosan hemåt igen.


En himlans mysig dag med den bästa mamman i världen!


Lite bilder då...


















Kramar Helena











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar