~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 24 september 2011

Jobbat lite.

För första gången på en och en halv månad har jag jobbat på mitt jobb igen.
Kändes toppenbra!!
Nu ska jag ha semester ett tag till och sen drar allvaret igång på riktigt.

Började dagen med en rask promenad i det fina vädret.
Det är så himla skönt att ta den där promenaden.
Känna att man rör på fläsket lite och rensa hjärnan på samma gång.

Senare åt vi tacos tillsammans och därefter åkte jag till jobbet.

En riktigt trevlig lördag!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar