~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 26 september 2011

Söndagen som försvann

Glömde helt enkelt bort att blogga då.:-)

Drog iväg till Helsingborg med Christel för att beöka en utförsäljning av märkeskläder till barn.
Det lät väldigt intressant i annonsen.
Men ack vilken besvikelse.
Jag hittade inget som var intressant och spenderade inte en krona.
Vi beslöt oss för att kolla in outleten i Hyllinge när vi ändå var på shoppinghumör.
Hittade dock inget där heller.
Efter en runda inne på familia konstaterade jag att jag endast spenderat pengar på en lunch.
Ovanligt men ganska ok ändå.;-)

Kvällen var lugn i hemmet med barn som laddade inför en ny skolvecka.

Idag är det måndag och solen har visat sej stora delar av dagen.
Helt underbart!
Emilio och jag var på öppna förskolan på förmiddagen.
Alltid mysigt att vara där.
På kvällen var det innebandydax för Alicia.
Seriepremiären närmar sej med stormsteg.
På söndag är det dax.

Nu ser jag fram emot en vecka med fint väder.
Lite trevlig shopping, besök av en god vän och lite loppis.
Hoppas ni ska ha det lika bra som jag!

Förresten var det ju mätning och vägning idag.
Veckans resultat är - 0.4 kg och - 2.5 cm.
Totalt -3.4 kg och 13.5 cm.

Ganska nöjd, men vill bli lättare.

Kramar Helena

1 kommentar:

  1. Wow-äter du LCHF? Kolla gärna in vetenskapens värld på SVT-play, de hade ett avsnitt just om LCHF för några veckor sedan..superintressant. Jag skulle oxå behöva ta tag i kroppen men just nu är choklad det som piggar upp hjärnan när man pluggar..Jättebra resultat och vikten säger inte allt..Kram

    SvaraRadera