~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 10 september 2011

Syskonmatchning

Nu har ni fått så mycket text av mej i flera dagar, så nu får ni lite bilder istället.

Och vad är bättre än goa ungarna och fina kläder?;-)


Ett av mina absoluta favoritmärken är Nova star.

De har nyligen släppt sin höstkollektion och som vanligt var där mycket fint.

Idag har tre av våra barn valt att ha likadana kläder.

Mycket nöjda var de med sitt val.


Jag tycker också att det fixade sina outfits mycket bra!







Kläderna finns att köpa i bästaste butiken



Ja, på en massa andra ställen med, men det är där jag shoppar.


Kramar Helena




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar