~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 3 september 2011

En katt har flyttat in.

Eller egentligen har den flyttat ut.
Michaela och Ronnie tål ju inte katter men ändå har Michaela skaffat en liten kattunge som nu får bo i fd sadelkammaren i stallet.
Den har egen ingång, modell liten, så att den lätt kan gömma sej för läskiga djur eller galna ungar.
Söt som attan är den också!!

Jag hämtade Michaela hos Jimmy efter jobbet och då kom den där lille katten med hem som ett litet extra bagage visst.
Men visst ska man ha katt när man bor på landet?

Så nu har småttarna varit strängt upptagna utomhus ikväll.
Dels med katten och så med att studera grannens nya grisar som går i hagen precis intill vår tomt.

Dessutom har min mamma och kusin Julia varit här på besök ikväll.

Nu har iaf lugnet lagt sej här och mamman ska strax sova för att orka upp till jobbet imorgon.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar