~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 2 oktober 2011

En fullspäckad helg

Det har vi haft.
Och här kommer en sammanställning.:-)

I torsdagskväll fick vi härligt norrlandsbesök.
Allra goaste Cajsa och hennes dotter Mimmi körde över 70 mil hit då.
På fredagsmorgonen drog vi iväg i dimman till Gekås i Ullared.
Herrejösses med folk det var där då!
Men vi hittade fina saker iaf.
Och en trevlig lunchdejt med Linda, som också ingår i det goa pölsegänget, fick vi med.
Direkt från gekås bar det av till loppislokalen för att ställa i ordning borden till säljarna och packa upp våra egna saker som vi skulle sälja.
Vid det laget hade jag en lagom elak migrän och kände mej fullständigt kass.
Tur att jag har en snäll dotter som hjälpte mej att bära lådor.
Lite piller senare kunde jag iaf fungera igen.
Lagom till vi var ganska färdiga på loppisen dök nästa goa pölsekäring upp.:-)
Matilda från Ljungby kom för att se på röran i lokalen och sen tittapå idol med oss.
För idol är minsann viktigt!:-)

Det blev en LÅNG men otroligt mysig dag!

Lördagen blev också den en lång historia.
För mellan fredagen och lördagen kom det en helt och fullständigt hopplös natt utan någon sömn alls, i princip.
Emilio hade svårt att sova av någon anledning och Anjelin hade ont i örat.

Så denna mamman var allt annat än pigg när vi drog iväg till loppisen på morgonen.
Men det var roligt ändå.
Dock sålde vi inte så bra som vi trodde vi skulle göra.
Men vad gör det?
En del blev vi av med iaf.
På eftermiddagen fick vi lite paus för att sen på kvällen gå på konsert med paradorkestern.
Det är alltid lika imponerande och stort.
Härligt att få vara delaktig i detta fina!
Och att ha en dotter som är med känner jag mej stolt över.
Väl hemma igen skulle vi titta på film tänkte vi.
Pirates of the Caribean 4 valdes och de filmerna är ju mina favoriter.
Men efter nattens bravader så var jag så trött så att jag fick gå ock sova istället.
Åh så skönt det kan vara att sova!!

Vaknade ganska utvilad idag.
Kändes tråkigt att det var dags för Cajsa att åka hem.
Vi får hoppas vi ses snart igen!

Dagens utflykt gick till Klippan för att heja på Åbys tjejer.
Seriepremiär mot Palmstaden stod på schemat.
Det blev en rolig match och tjejerna vann med 5-1.

Resten av dagen har vi bara tagit det lugnt och laddat för en ny vecka.
Och det kunde ju behövas.:-)

Tack, Cajsa, för en galet rolig helg!!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar