~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 8 oktober 2011

Nu har vi firat...

Ja det har firats födelsedagar i flera dagar här nu ju.

Nu är de två födelsedagsbarnen färdigfirade för i år.

Två nöjda tjejer som fått fina presenter.

Vi har oftast inte så mycket gäster vid våra födelsedagsfirande och jag tycker det är bra att barnen inte blir överösta av presenter.

De får bra saker som är användbara och mycket lite leksaker.

Perfekt, tycker jag.


Nikita följde med mormor och morfar hem över natten.

Moster Mia och kusin Julia är ju där till simorgon och då brukar även Nikita vara det.


Lovade bild på Nikitas fina tigertårta och här kommer den.

En mycket enkel tårta som ser väldigt lyxig ut.

Köpte tårtbilden på tradera för en liten peng.


Här är Anjelins prinsesstårta.

Enligt henne är det så här en sån tårta ska se ut.

Marsipanen är ganska oviktig.

Det är prinsessan som är viktig.

Även den här tårtbilden köpte jag på tradera.


Anjelin fick ritsaker i present idag.

Dessa har hon roat sej med väldigt länge ikväll.

Hon gillar verkligen att rita.

Det är också ganska skönt när hon lägger sin energi på annat än bus.;-)



Lägg också märke till det vackra prinsessparaplyet som hänger på stolen.

Ännu en mycket uppskattad present idag.

Just nu promenerar hon omkring i hemmet med paraplyet vackert på axeln snurrandes som vilken fin dam som helst.

När hon nu gick förbi mej passade hon på att fråga:

-Mamma när får jag börja sminka mej?


Hujeda mej!

Vad ska det bli av denna lilla prinsessa?


Resten av familjen roar sej med att titta på film och jag tror minsann att jag strax ska göra de sällskap.


Kramar Helena





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar