~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 29 oktober 2011

Små barn med nya tröjor.

Genast i morse skulle nya tröjor på.

Det är så roligt när barnen gillar det de får.

Dock har de lite svårt för att stå still när man ska fota de.:-)

Under dagen har lite olika vänner tittat in och det är alltid trevligt.

Övrig tid har jag slappat som attan.


Nu ikväll kikar jag på det första programet av "Så mycket bättre".

Flera artister som jag gillar är med denna säsongen.

Jag gillar också upplägget som innebär att artiserna utmanas i att sjunga varandras låtar.

Och så att det inte är under stora flashiga omständigheter utan i litet, charmigt och personligt format.


Till skillnad från igår är det mycket lugnt i det här hemmet ikväll.

Igår var ju stora delar av Michaelas kompisgäng här och tittade på film.

Det var fullt i sofforna och det är mysigt.

Idag är de på annat håll och i soffan sitter bara Nikita och hennes kompis, Madicken.

Alicia har redan gått och lagt sej för att ladda inför innebandymatchen tidigt imorgonbitti.


Så ha en mysig lördagkväll, ina vänner.

Det ska jag ha.


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar