~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 6 oktober 2011

Nikitas elvaårsdag!

Den firar vi idag.


Tänk att hon redan är elva år!


Hon den lilla som föddes rakt in en enda stor, fast ganska trevlig, röra.


När hon föddes var Michaela sex år och hade precis börjat i förskoleklassen.


Alicia var 3½ år med en vilja som få.


På den tiden hade vi även ett fosterbarn, Marika, som var nästan 3 år när Nikita kom.


Så fullt ös var det här.




Tyvärr har jag inga bilder på datorn från den tiden.


En annan dag kanske jag letar upp lite pappersbilder och stoppar in här.


Just nu hittade jag den här bilden som är tagen, nästan exakt, för sex år sen.


Nikita fyllde ju fem år dagen innan Anjelin kom till världen.


Ja det är då Anjelin som är bebisen på bilden nedan.


Nikita är doldisen ibland våra barn och nu när jag letade bilder på henne upptäckte jag att det inte finns så jättemånga.


Hon är inte den som håller sej längst fram, om man säger så.


Men på födelsedagarna brukar hon fastna iaf.:-)


Här är en bild från sexårsdagen.



Nikita har alltid gått sin egen väg och är nöjd med det lilla.


På de flesta av mina bilder ser man att hon är i sin egen lilla värld och sitter och drömmer lite.


Damen är begåvad med en stor dos av fantasi och berättar gärna långa historier om både det ena och det andra.


Ett stort hjärta har hon med.


Bryr sej om alla och är den som alltid är först med att ta till sej någon om det kommer någon ny till klassen i skolan eller så.












Nu ikväll har vi ätit en fin tigertårta och Nikita har fått födelsedagspresenter av mormor, morfar och Ullafarmor.


Och så av oss i morse, såklart.


Hon är nöjd med dagen fast längtar lite till lördag då det kommer lite mer firande.




Åh jag är så glad för alla mina barn!


Tänk vad vi kunde lyckas med!




Kramar Helena










1 kommentar:

  1. Stort grattis Nikita på födelsedagen!! Kram Marie-Louise med familj

    SvaraRadera