~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 3 oktober 2011

Ett snabbt litet inlägg

Bara för att det ska finnas ett inlägg för idag.:-)

Har inte gjort så mycket idag på dagen.
Jag och Emilio har plockat lite och städat lite, bara.

Ikväll höjdes tempot och först körde jag till Klippan för att Alicia skulle träna innebandy.
Sen direkt hem och nästan kastade av henne i farten för att snabbt åka ner till skolan på föräldrarmöte i Nikitas klass.

Tog mej ett snack med hennes fröken om hur ont Nikita har just nu och lite sådant.
Hoppas hon nu fattar.
Har inte gått så bra hittills...
Men den snurran ska jag inte nysta in mej i nu för då kommer jag aldrig i säng.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar