~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 31 oktober 2011

Skollov är det bästa!

Jag skulle göra så mycket idag.

Hade tänkt tvätta, städa och åka till öppna förskolan.

Tänkte även att jag både skulle gå min snabba runda och gå en runda med barnen och kameran.

Av detta har jag gjort inget.

Och det är jag inte det minsta ledsen för.

Jag har istället legat i min säng lite för länge i morse bara för att jag kunde.

Sen har jag tillbringat tid med skolbarnen i hemmet.

Något man sällan får till när det är skolvecka med allat annat som ska hinnas med.

Att bara sitta vid köksbordet och svamla om diverse saker är ju härligt.

Ja sen har vi ju givetvis hunnit tjafsa om vanliga oenigheter och jag har varit taskiga mamman som inte låter katten bo inomhus.

Men det får man väl ta det med.;-)


Nu är det så lugnt, så lugnt här.

Michaela och Alicia är på fritidsgården.

Nikita är på bio med några kompisar.

Emilio deckade visst nu igen utan att jag hann gå upp och lägga honom.

Anjelin tittar på tv, men ska strax sova hon med.


Bilden ovan tog jag innan idag på den där två små busfröna.

Anjelin envisades med att traska omkring i sina nya vinterstövlar halva dagen idag.

Tur att hon gillar de.:-)


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar