~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 1 november 2011

November

Då var vi inne i November och hösten är här på riktigt.
Förra året vid den här tiden var det förbaskat kallt och snö här i Skånelandet.
Jag är mycket tacksam för att det inte är så i år!

Hoppas på lite sol iaf så att jag kan komma ut och fota lite.
Ja det går ju att fota i alla väder, men jag är sugen på soliga höstbilder just nu.
Vi får hålla tummarna för morgondagen.

Idag började dagen toppenbra!
Vi var och ombesiktigade Kian och nu gick den igenom.
Så himla skönt!!
Körde även inom verkstan och bestämde hur vi ska göra med Chryslern så att vi får i ordning på den med.
Den gick inte heller igenom besiktningen, men inget allvarligt behöver fixas.
Men när vi varit på salgen i fredags hände något med kylaren så den måste bytas.
Turligt nog har vi en reservdelsbil att plocka på, så det ordnar sej.
Bilar är ett skit!
Fast rätt bra när man vill åka någonstans förstås.

Iaf så känns det skönt att det ordnar sej med bilarna eftersom vi är väldigt beroende av de.

Dagen fortsatte bra med ett blodprov, som i sej inte var så kul, men Alicia fixade det bra och nu är det gjort.
Hon behövde kolla sköldkörtelvärdena för hon mår inte riktigt bra.
Jag tror att levaxindosen behöver ordnas med lite.
Vi får se vad läkaren säger på torsdag.

Sen har dagen fortsatt med matlagning, skjutsning av barn och lite annat.

Just nu är Ronnie och hämtar Nikita vid simhallen.
Igår var hon på bio med några kompisar.
Efteråt sov hon över hos en kompis och har sen varit där hela dagen.
Ikväll var det dags för simhallskväll och då ville de såklart dit.
Jag misstänker att den lilla damen kommer att vara helt slut imorgon, men det får det vara värt.

Ikväll ska jag natta mej tidigt har jag bestämt.
Hur tror ni det går med det?

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar