~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 4 november 2011

Barn i nya tröjor



Ja så här fina tröjor var det jag köpte igår.

Sen att barnen inte blev klädda förräns strax innan kvällsmaten idag spelar väl mindre roll?

Vi hade ju annat för oss.

Fast jag vet inte riktigt vad.:-)


Har iaf förberett för loppisen som är imorgon.

Ställt i ordning bord och fixat och grejat.


Avslutat kvällen med idol och nu hör jag poplådan (a-traktorn) komma brummande så nu kan jag snart gå och lägga mej.


Ha det bra mina vänner!


Kramar Helena



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar