~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 26 november 2011

Teletubbies...

...teletubbies, säääger HEEEEEJ! :-)


Det är sällan ni ser mannen i mitt livi den här bloggen men idag bjuder han på sej själv.

Här tillsammans med Alicia i nya zipperalls från Gekås.

Denna mamman är väldans poppis idag efter att ha försett två döttrar och en man med denna teletubbieoutfit.

För rättvisans skull köpte jag en till mej själv med och det evrkar inte alls dumt att strutta runt i en sådan här i hemmet.

Att åka iväg med den är däremot uteslutet för min del.


Har tillbringat dagen med trevliga tetanter på det galna stället Gekås i Ullared.

Jag säger bara, herre jösses!

Jag tror minsann att halva Serige var där och de flesta trodde visst att deras sista shoppingstund var kommen.

Fick min första bassning redan i kön in när jag råkade stöta till en tjej med kundvagnen för att hon fibblade min sin telefom istället för att gå framåt.

Ja, ja, jag tålde det allt, men lite tjurig blev jag minsann.;-)

Flera sådana typer stötte jag på och till sist gjorde jag som de flesta männen på stället.

Satte mej på en bänk för att studera galenskapen.


Men jag är så nöjd efter en supermysig dag med delar av toppengänget och min blygsamma shopping är jag också nöjd med.


Igår glömde jag blogga minsann.

Dagen flöt på som vanligt och avslutades men idolmys i soffan med Michaela och Mathilda.

Alicia smet till fritidsgården och Nikita sov över hos en kompis.


Imorgon är det första advent.

I like!


Kramar Helena

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Fina teletubbiesar!!

    Ska försöka titta in här lite mer. Har haft en lång period nu när jag inte har läst bloggar. Men nu är det ju dax att börja läsa igen! :-)

    Jag är så Ullaredssugen! Måste bara dit snart! Får tänka på alla otrevliga människor som verkar gå omkring där, så suget blir mindre..
    Du skulle kanske haft en burk pepparkakor i fickan och bjudit på alla de med ovänliga ord..
    ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej och välkommen tillbaka då.;-)
    Följ med oss när vi ska dit den 14de vettja!:-)
    Mycket lugnare då än nu.
    Detta var galet!
    Ja pepparkakor får nog följa med nästa gång.:-)
    Kramar

    SvaraRadera