~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 19 november 2011

NU drar jag i bromsen!!

Ja jösses vad tempot drog iväg här.


Och som alltid märks det i form av förvirring.


I torsdags lyckades jag köra på fel håll eller i fel riktning tre gånger och det är mycket tydligt tecken på att det är dags att dra ner på tempot och fokusera på nuet igen.


Jag har egentligen inte haft så mycket att stå i.


Varit ledig från jobbet i veckan.


Men eftersom vår stora bil är trasig måste vi dela på lilla Kian.


Och om Ronnie jobbar måste jag ju ha bilen hemma för att köra till barnens aktiviteter.


Så jag har agerat taxi hela veckan.


Kört Ronnie till och från jobbet, kört Michaela till och från praktikplatsen och så alla andra körningar ovanpå det.


Ronnie har varit borta ovanligt mycket denna veckan också och då blir det mer att göra för mej såklart.


Men sånt är livet med stor familj.





På torsdagskvällen var jag bjuden till Carina på ljusparty.


Hela tjejgänget var där, nästan, och det var mycket trevligt!





Jobbhelgen är nu avklarad och vi avslutad denna dagen med en försenad farsdagsmiddag hos mina föräldrar.


Alltid mysigt!!





I morgon ska ärenden på väla och ikea utföras och månadshandling på citygross ska ordnas.


SEN ska jag fortsätta med min städning.


Jag är inte den mest ordningsamma och pedanta precis, men när jag väl sätter igång så är det riktigt roligt.


Köket är i stort sett fixat nu och det är bara att fortsätta.


Ska köpa lite hyllor till köket imorgon tänkte jag, så att det blir lite mer hemtrevligt.





Det märks att advent närmar sej.


Jag älskar att fixa i ordning med ljus och sådant då.





Vad tycker ni om advent?





Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar