~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 2 november 2011

Äntligen lite höstbilder.

Idag när vi varit i byn passade jag på att smita in och hämta kameran för att fånga alla barnen på några bilder.

Solen lyste med sin frånvaro men det fick gå ändå.

Tänk vilket gäng vi har!



Coola tjejen.


Ibland är inte alla lika tjänstvilliga...




Michaela och återfunna Putte.




Anjelin med massa färg...




...och lite mer färglös.




Även Emilio utan färg.



Inte så himla lycklig...




Här får ni fulminen.





Och så en färgglad Emilio med.





Kramar Helena













1 kommentar: