~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 11 november 2011

Härliga fredag!

Om man kan bli lycklig av kläder så blir jag det av dessa.

För er som inte ser det eeler vet det så är det popcorn på leggingsen.

Anjelin tyckte det var festligt att ha de på sej i skolan en fredag när man har fredagsmys sen.;-)


Dagen har gått i ett nafs!

Först jobb sen utvecklingssamtal med Nikita.

Inom coop tillsammans med resten av byn.

Varför gör jag den tabben varje fredag?


Ikväll väntar idolmys på hög nivå och resten av helgen ledig.


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar