~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 3 november 2011

Mejlet har kommit!!

Här har det väntats på mejl i en hel vecka.
När det är dags för salg i Danmark så är det den eviga väntan som pågår.
De är så himla eleaka och skickar inte ut vilket datum de ska ha sin salg förrän några dagar innan.
Så här går vi galna pölsekäringar och väntar och väntar och väntar.
Men idag kom det!!
På onsdag är det dax!
Då packar vi ihop oss ett helt gäng och drar till grannlandet för seriös shopping.
Åh det ska bli roligt!!

Dagen här har gått i 190 med mycket att stå i.
Först var jag med Ronnie, Michaela och Emilio hos frisören så att de fick bli lite fina i håret.
Ronnie och Michaela blev jättefina medans Emilio ser helt knasig ut hur vi än gör.
Han ska ju ha långt hår, säger han, och hår på utväxt är sällan vackert.;-)
Efter en snabb middag hemma körde jag, Michaela och Alicia till Helsingborg.
Ett läkarbesök på sjukhuset klarades av med Alicia, med höjd levaxindos som följd.
Sen drog vi vidare en snabbis till väla.
Tjejerna tog en glass på McDonalds medan jag kikade på den randiga rean hos polarn o pyret.
Det hade pratas så mycket om de där ränderna ibland mina facebookvänner att jag var tvungen att kika ju.:-)
Två tröjor inhandlades.
Efter detta körde vi vidare till familia för att klaga på Michaelas alldeles nya vinterjacka som var felsydd.
Efter lite diskussioner där så fick vi iaf en ny.
Kikade i affärerna lite men shoppade inget.
Bra jobbat av oss!:-D

Väl hemma igen var det ju kväll och dags att lägga lite barn och så.

Tiden går fort minsann!!:-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar