~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 20 november 2011

Stora shoppingdagen.

Som vanligt bar det iväg för månadshandling idag den 20nde.
Jag och Michaela tog först en sväng till väla och ikea.
Väla sprang vi snabbt igen om men ikea tog längre tid.
Vad mycket fint där är att titta på!!
Fick med oss några hyllor till köket hem och några glasburkar att ha på hyllorna.

Citygross klarade vi ganska bra också och nu är det påfyllt med mat här.:-)

Väl hemma ville jag ju sätta upp hyllorna, såklart.
Men icke att jag hittar laddningssladdden till skruvdragaren!
Fy vad surt!!
Hoppas jag hittar den imorgon.

Ikväll har vi bara myst och tagit det lugnt.
Alicia sitter med ett svenskarbete som ska vara färdigt i veckan.
Ambitiös och pedant som hon är så har det tagit många timmar men det blir toppenbra!
Resten av gänget sover sen ett bra tag tillbaka och kanske bode jag göra detsamma?

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar