~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 7 november 2011

Hooolabalooooo

Michaela, Jimmy och Alicia sitter runt köksbordet och spelar TP.
Herrejösses vilket liv det är!
Michaela är världens sämsta förlorare och surar så fort hon inte kan svaret på frågorna.
Men gapskratten är många också.

Jimmy frågar: Vilket puttelitet land bor påven i?
Michaela svarar: Polen.
Detta resulterar i att Alicia håller på att falla ihop av gapskratt.

And so on....

Idag har jag haft besök av min kära vän, Matilda, och fått mysa lite med nya lilla Tindra.
Åh bebisar är mysiga!

Har även växlat pengar idag och nu börjar det bli riktigt pirrigt inför salgen.
Åh det ska bli så roligt!

Imorgon ska jag jobba och sen göra matsäck och sen bara invänta onsdagen.:-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar