~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 5 november 2011

Barnloppisdag

Gick upp alldeles för tidigt, trött som bara den.

Men det glömdes nästan bort när jag kommit till loppislokalen och alla glada säljare där.


Förmiddagen gick fort och det var trevligt där.

Tyvärr var det inte så många köpare som vi hade önskat och jag slog nog personligt lägsta försäljningsrekord.

Men det får kvitta.:-)






Resten av dagen har jag och barnen myst med tacos och de har ätit lördagsgodis.


Några av Michaelas kompisar var här en stund innan de alla gav sej iväg för något roligare lördagsnöje.




Har tittat på "så mycket bättre" tillsammans med Nikita och lördagskvällen är så bra den kan vara.








Passar på att bjuda er på en bild på kära sonen som ibland är en aning miljöskadad av överskottet av tjejer i hemmet.


Han kom med tottarna och ville ha de i håret så det var väl bara att lyda.:-)







Rätt så söt minsann!





Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar