~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 10 november 2011

Åh herrejösses!

Vi hamnade i moloheaven och idag är jag mer salgbakis än någonsin!


Bara titta och njut.
















Detta är ett urval av det fina jag hittade igår i Danmark.

Jag har varit på många salger men detta var helt klart en av de bästa.

Mycket fint att välja på och mycket trevligt sällskap.


Nu är det snart dax för jobb och det känner jag INTE för!

Vill vara hemma med barnen som jag knappt träffade igår.

Men jag får väl ta igen det i helgen...


Kramar Helena



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar