~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 15 november 2011

Känner ni...

... er bortglömda?

Har visst inte bloggat sen i lördags och det är nog nästan rekord för mej.
Brukar flitigt ge er iaf några rader om dagen.

Här har det inte hänt så mycket sen sist.
Vi har mest njutit av ledig och matchfri helg.
Michaela har varit på läger i helgen och Anjelin var på barnkalas på söndagen.

Måndagen drog igång veckan i full fart.
Lite besök och fix hemma under dagen.
Tandsköterskebesök med Emilio och senare innebandy med Alicia.
När hon var där passade jag och småttarna på att hälsa på Monica och Elvin.
Mysigt!

Idag har jag mest funderat över vad 17 man ska ta på barnen för ytterkläder nu.
Det är ju kallt på morgonen men inte så kallt senare på dagen.
Vineroverall känns övermycket nu på dagen.
Samtidigt så slarvar Anjelin med att ta på sej lager på lager i skolan och har mest bara fleece och det är ju för kallt.
Svåra beslut man har att ta.;-)

Ronnie gav sej precis iväg på långbio.
Det släpps visst en ny film i Twilight-serien inatt och innan dess visas alla de andra i ett sträck på bion.
Någon sorts maraton.
Glad att jag slapp följa med och att det blev grabbkväll i stället.:-)
Undrar hur pigg han är imorgon när han ska till jobbet?

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar