~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 23 november 2011

Mysdag

Skulle egentligen till öppna förskolan med Emilio idag men vi valde att ligga i sängen halva förmiddagen och titta på barnprogram i stället.
Så himla mysigt att bara få ta det lugnt och mysa.
En fyraåring är ju också väldigt social och det är så härligt att få lyssna i lugn och ro på alla hans kloka resonemang.

På eftermiddagen blev det ännu mera mys.
Utflykt med bästa Anna-Ida och Teolin.
Vi hann med lite av varje men mest väla.;-)

Sådana här dagar är härliga och jag är glad att jag har lärt mej att ta vara på min tid och inte bara köra på i det där snabba tempot som man lätt ramlar in i.
Fånga dagen är inte ett dumt uttryck alls.:-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar