~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 21 november 2011

Har piffat lite...

Den här hörnan av köket var tidigare helt tom på väggarna.

Har inte riktigt kunnat bestämma mej för vad där skulle vara.

Nu har jag varit och köpt hyllor iaf och det blev bra tycker jag.

Tavlan är ett släktträd över min morfars släkt.

Jag gillar gamla saker som har en historia eller som bara är fina.

Kaffekvarnen på översta hyllan har jag fått av min farmor.

Den silvriga burken har min farfar gjort.

Den höga, märkliga keramikburken kommer från min morbrors hem men troligen från mormor och morfar från början.

De andra sakerna har jag själv samlat på mej för att jag tycker de är fina.:-)


Jag har ägnat dagen åt att städa.

Sån där städning som är lite mer ordentlig.

På hyllor och under soffor och sådant.

Roligt när det blir fint.

Så är det ju rent när det är dags för adventsljusstakarna.:-)


Åh vad jag gillar advent och julen!!


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar