~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 11 oktober 2011

Får inte till det!!

Har ändrat till höst i bloggen och jag gillar bilden jättemycket.
Men bakgrundsfärgen får jag bara inte till!
Kräkful hur jag än gör.
Det är bara frågan om jag ska fulbrun eller fulröd eller fulgul nyans på den.
Surar!
Ni får stå ut med den så här tills jag får rätt på den.

Idag har jag jobbat lite och det är alltid trevligt.
Nästan iaf.;-)
Resten av dagen har det inte hänt så mycket.
Vi tar det lugnt och laddar inför besöket i Lund imorgon.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar