~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 23 oktober 2011

Helgen sprang iväg!

Har avverkat ett jobbdygn och det gick minsann hur snabbt som helst.
Innan jobbet, igår, så hann vi ha besök av Ronnies mamma och två av hans syskon.
Riktigt mysigt!
Sen åkte Ronnie och Alicia iväg på innebandymatch i Fjälkinge.
Det blev vinst igen och det är ju alltid kul!

Efter jobbet, idag, så har vi mest myst och gjort inget.
Att göra inget är betydligt trevligare än vad det låter.:-)

Och så det bästa av allt idag!
Nu har den lilla efterlängtade bebisen kommit!
Mathilda och Linus har fått sin lilla Tindra.
Nelly och Leo har fått sin lillasyster.
Grattis till hela familjen.

Nu ser jag fram emot att få mysa bebis snart.:-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar